Ортопедтер майтабандылыққақа үш фазалық жаттығуларды атады

Көтергіш шұлықтар; Оқу-жаттығулар тиімді болу үшін әрқайсысын 20 қайталау үшін 3-4 тәсілмен төтенше жағдайдағы 2-3 секундқа созу қажет. Жаттығулардың алдында аяқтарды созу керек, бұлшық еттерді қыздырып алу керек.

Жаттығулардан басқа, емдеу шаралары

Жеке ортопедиялық төсеніштерді кигізіңіз. Бұл сіңірлерді аяғын қатты беттерге созып, тегістеуден қорғауға көмектеседі.Сондай-ақ жүкті әйелдер мен күннің көп бөлігін күніне (күніне 6 сағаттан астам) өткізетін адамдар қажет.
Табиғатта жалаң аяққа көбірек барыңыз. Шөп, құм, жер. Біздің аяғымыз асфальт және аяқ киім секілді қатты беттерге арналмаған. Табиғи жағдай және жаяу жүру аяғы аяқтарын емдейді.

Жарнама

error: !!!Мақалаларды рұқсатсыз пайдалануға болмайды!!! Сайттағы мақалаларды тек қана жеке басыңыздың қажеттілігі үшін пайдалануға немесе ағартушылық мақсаттарда ғана көшіруге болады. Мақалаларды сайт әкімшілігінің жазбаша рұқсатынсыз коммерциялық баспа өнімдерінде жариялауға, теле-радио хабарларға пайдалануға және басқа да коммерциялық мақсаттарға пайдалануға болмайды. Мысалы, газет-журналдарда жариялау, телебағдарлама сюжетіне пайдалану сынды әрекеттер редакцияның жазбаша рұқсатынсыз жасалмау керек.
Яндекс.Метрика