Ағзаңызды тыңдаңыз!

Майлыны жиі жегіңіз келсе, сізге кальций жетіспеуі мүмкін. Ірімшік, күнжіт, броколли жеуге кеңес береміз.

Тəттіні көп жегіңіз келсе, магний жетіспейді. Тəттінің орнын жаңғақ, қарақұмық жармасы, қызылшаға алмастырыңыз.

Тұздыны жегіңіз келсе, хлорид жеткіліксіз. Ол үшін балық, жаңғақ, сүт ішу керек.

Қуырылған тағамдарды жиі жеуге тартса, көміртек жетіспеуі мүмкін. Жеміс-жидектерді көбірек жеңіз.

Жарнама

error: !!!Мақалаларды рұқсатсыз пайдалануға болмайды!!! Сайттағы мақалаларды тек қана жеке басыңыздың қажеттілігі үшін пайдалануға немесе ағартушылық мақсаттарда ғана көшіруге болады. Мақалаларды сайт әкімшілігінің жазбаша рұқсатынсыз коммерциялық баспа өнімдерінде жариялауға, теле-радио хабарларға пайдалануға және басқа да коммерциялық мақсаттарға пайдалануға болмайды. Мысалы, газет-журналдарда жариялау, телебағдарлама сюжетіне пайдалану сынды әрекеттер редакцияның жазбаша рұқсатынсыз жасалмау керек.
Яндекс.Метрика