Ана мен бала сайты — anamenbala.kz
Жүктілік кезіндегі тамақтану, Жұкті әйелдің тамақтану, Екі қабат әйелдің тамақтануы

Жүкті әйелдің тамақтану тәртібі

Жүктілік кезінде дұрыс тамақтану – ұрықтың жақсы өсіп-дамуы үшін, әйелдің көңіл-күйінің жақсы болуы үшін, сонымен бірге босанғанға дейінгі және босанғаннан кейінгі кезеңнің қолайлы өтуі үшін қажет. Тамақпен қоса болашақ ана бойына энергия және жатырындағы сәбидің дамуына қажет «құрылыс материалдарын» алады. Азық-түлік құрамындағы құнарлы заттар (ақуыздар, майлар, көрсулар, дәрумендер мен минералды заттар) ағзаға еніп, генетикалық программалардың дұрыс орындалуына жауап беретін химиялық процестердің нақтылығы мен жылдамдығын қамтамасыз етеді. Жүкті әйелдің рационында бір-екі құнарлы заттың жетіспеушілігі салдарынан ұрықтың дамуындағы ауытқушылықтарды тудыруы мүмкін.

Өсімдік қоректер ағзаны энергиямен жеткілікті түрде қамтамасыз етуі мүмкін, алайда оның құрамында өмірге маңызды көптеген қорек заттардың, оған қоса аминқышқылдардың, минералды тұздардың, дәрумендердің мөлшері жеткіліксіз. Мысалы, сәбидің сүйектерінің, бұлшықеттерінің, жүйке жүйесінің дамуына өте қажет кальций сүтті тағамдардың және жұмыртқаның құрамында көп. Ал сәбидің қанайналу жүйесіне белсенді түрде қатысатын В тобындағы көптеген дәрумендер етті тағамдардың құрамында бар.

Жүктілік кезінде тиімді тамақтанудың негізгі принциптері:
1. Тағам құрамында міндетті түрде ақуыз, май, көміртегі болуы керек.
2. Тағамыңыз үйлестірілген болуы керек, яғни әр құнарлы затты белгілі бір мөлшерде қабылдау.
3. Мүмкіндігінше күнбе-күн нақты бір тамақтану тәртібін ұстанған абзал. Мамандардың пікірінше, арасында 3-4 сағаттық үзіліс жасап, күніне төрт рет тамақтанған дұрыс. Бұл шамамен төмендегі кестедегідей болады:

Тамақты қабылдауУақыты, сағатТамақ калориясының тәуліктік мөлшері, %
Бірінші таңғы ас8-930
Екінші күндізгі ас11-1220
Түскі ас14-1540
Кешкі ас18-1910

Қосымша ретінде кешке қарай (бірақ ұйықтар алдында емес!) бір стакан айран немесе басқа да майлы емес сүтті-қышқылды сусындар ішуге болады.

Жүкті әйелдің тәуліктік тамақтану мөлшері

Азық-түліктерМөлшері, гҚұрамыЭнергетикалық құндылығы, ккал
ақуызмайкөміртегі
Ет өнімдері12016,29,12147,6
Балық өнімдері10016,00,468,0
Ірімшік (творог), майлы емес17023,80,815,4112,5
Айран, майлы айран2006,76,77,4124,0
Сүт2509,010,513,5186,0
Сары май150,0611,770,075110,1
Қаймақ300,68,40,985,55
Сұйық май2523,2193,0
Қант5047,75195,0
Қара бидай наны1007,01,045,0223,0
Бидай наны1007,11,047,5230,0
Ұннан жасалған тағамдар1005,711,855,7361,3
Жұмыртқа1 дана9,25,40,47100,5
Жарма мен макарон607,441,540,0208,0
Картоп2003,7342,1189,0
Орамжапырақ1001,214,062,0
Қызылша1001,110,347,0
Сәбіз1001,297,636,0
Қызанақ2001,344,021,3
Пияз350,953,0516,1
Жемістер немесе жеміс шырыны2001,246,0193,4
Барлығы119,691,5391,02969,6

Кестеде көрсетілген сандар шамамен алынған.

Жалғасы: Болашақ ананың жеуіне болмайтын азық-түліктер

фото: babywonderland.co.uk

Жарнама

error: !!!Мақалаларды рұқсатсыз пайдалануға болмайды!!! Сайттағы мақалаларды тек қана жеке басыңыздың қажеттілігі үшін пайдалануға немесе ағартушылық мақсаттарда ғана көшіруге болады. Мақалаларды сайт әкімшілігінің жазбаша рұқсатынсыз коммерциялық баспа өнімдерінде жариялауға, теле-радио хабарларға пайдалануға және басқа да коммерциялық мақсаттарға пайдалануға болмайды. Мысалы, газет-журналдарда жариялау, телебағдарлама сюжетіне пайдалану сынды әрекеттер редакцияның жазбаша рұқсатынсыз жасалмау керек.
Яндекс.Метрика