Жүкті әйелдерге протеинге бай тағам қажет — ақуыздарды құрайтын аминқышқылдары — нәресте денесі үшін құрылыстық блоктар. Орташа алғанда, күнделікті ананың күніне 70-75 грамм протеинді тұтынуы қажет, әсіресе нәресте белсенді өсіп келе жатқанда, екінші және үшінші триместрлерде бұл көрсеткішті сақтау өте маңызды.

Жануарлар ақуызының ең жақсы көзі — егеуқұйрық, ақ тауық, бие, балық, жұмыртқа, сүт, ірімшік, ірімшік, йогурт және өсімдік протеинін бұршақ, жаңғақ, дәнді дақылдар мен көкөністердің кейбір түрлерінен алуға болады.

Жүктілікке дейінгі вегетариандық диетаны ұстанған күтетін аналар, кем дегенде, уақытша әкелу туралы ойлануы керек. Баланы дамытуға қажетті кейбір аминоқышқылдардың түрлері тек жануардың белоктарынан алынуы мүмкін. Сонымен қатар, анемияға әкелуі мүмкін В12 дәрумені тек жануар өнімдерінде кездеседі.