1. Күн сайын кемінде сегіз стакан суды ішуге аруналған күнделікті ұсыныстардың тиімділігі клиникалық жолмен расталмағанына қарамастан, сарапшылар денені дегидратациядан қорғайтын жақсы нұсқаулық деп атайды. Жүкті әйел тәулігінекөп мөлшерде суды қажет етеді — тәулігіне он стақан, алайда бұл көлемде денеден тамақтанатын су бар. Сорпаларда шырынды жемістер мен көкөністер мен жартылай сұйық сүт өнімдері күнделікті сұйықтықтың нормасын жасыра алады.

Барлық сусындар бірдей пайдалы емес екенін есте ұстаған жөн. Ең жақсылар қарапайым таза су, сумен араластырылған жаңа шырындар, үйдегі жеміс-жидек сусындар, айран мен сүт, шөп шайы. Бірақ пакеттерден тәтті шырын, газдалған сусындар, кофе және қара шай секілді сұйқтықтарды шектеу керек.Әрине, алкогольдік сусындар туралы әңгіме де болмайды.

Жауап беру

Пікіріңізді жазыңыз
Атыңызды жазыңыз